طرح تضمین چیه؟

09 / اسفند / 1400

فایل ویدئویی انتهای مطلب را ببینید. مدت فیلم 6 دقیقه و 42 ثانیه است.  

طرح تضمین کنکور

طرح تضمین چیه؟ داستان کلی این طرح مشاوره کنکور رو بدونیم.

هر طرح مشاوره ای شامل سه بخش کلی است. بخش اول شامل آموزش اصول مشاوره ای و برنامه ریزی است . بخش دوم ارتباط بین مشاور و دانش آموز است که شامل تماس های منظم ، گزارش گیری ، پرسش و پاسخ در مورد مسائل مختلف و کمک به رفع مشکلات و برنامه ریزی است . بخش سوم هم بحث هزینه طرح است.

در طرح تضمین بخش اول به طور کامل توسط دکتر بهادری انجام می شود. این آموزش ها را میتوانید به طور کامل در مقاله " چه آموزش هایی در طرح تضمین می بینیم" مطالعه کنید. اما به صورت مختصر شامل آموزش روش های مطالعه ، اصول تست زنی ، نحوه برنامه ریزی ، اصول دقت ، اصول جو و پایبندی به برنامه ، هدف گذاری ، اصول آزمون دادن ، تکنیک های آزمون دادن ، ارزیابی آزمون و ایجاد سند راهبردی پیشرفت و ... را در بر میگیرد.

بخش اول تقریبا 80 % از کل کار طرح تضمین را شامل می شود. نکته مهم در خصوص این بخش این است که هزینه این بخش پس از قبولی در کنکور فقط برای رتبه های زیر 2000 منطقه ای دریافت می شود.

همپا اسم مشاور شما در طرح تضمین کنکور است. همپا تا آخرین روز پا به پای شما خواهد آمد تا بتوانید به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید. وظایف همپا در طرح تضمین به این صورت است. گزارشگیری روزانه از وظایف اولیه همپاست تا با بررسی این گزارش ها روند مطالعاتی و اتلاف وقت شمکا را زیر نظر داشته باشیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد آنرا رفع کنیم.

امکان پرسش و پاسخ با همپا از طریق سایت به صورت ویژه ای مهیا شده است تا بتوانید سوالات خود را در اسرع وقت مطرح کرده و پاسخ دریافت کنید. این امکان هم به صورت نوشتاری و هم صوتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. به این صورت اشکالات شما در همان مرحله ایجاد رفع خواهد شد.

هزینه طرح تضمین به چه صورت است؟

این پرسش مهم که شاید برای بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها جای سوال باشد . اینکه داستان هزینه در طرح تضمین چگونه است. همانگونه که اشاره شد هر طرح شامل بخش هایی مجزا از هم است که قاعدتا هزینه آنها نیز مجزای از یکدیگر است. در طرح تضمین هزینه آموزش ها و برنامه ریزی و مشاوره و ... پس از کسب رتبه در کنکور و فقط برای رتبه های زیر 2000 پرداخت می شود. اما هزینه همپا و خدماتی که توسط سایر کادر مشاوره ای ما انجام میگیرد را ابتدا پرداخت خواهید کرد. این هزینه بسیار معقول و مختصر در نظر گرفته شده است تا هم تعهدی برای دانش آموز ایجاد شود و کار را سرسری و سطحی نگاه نکند و هم اینکه منبع درامدی برای دوستان مشاور ما باشد که به عنوان همپا در کنار دانش آموزان هستند.

هزینه اولیه طرح تضمین برای کنکور تیر ماه 1402 مبلغ دو میلیون تومان است که بعد از ثبت نام و جلسه آشنایی دریافت خواهد شد.

آیا دانش آموزانی که رتبه بالاتر از 2000 کسب می کنند نباید هزینه ای بدهند؟

این دانش آموزان طبق برنامه طرح تضمین به جز هزینه اولیه ثبت نام که برای کنکور تیر 1402 مبلغ دو میلیون تومان تعیین شده است هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهند کرد. قطعا همچنان سوالاتی در ذهن شما مانده است که تلاش کرده ایم در مقالات بعدی این سوالات را به طور کامل پوشش دهیم.

پاسخ به شبهات

چنانچه پس از مطالعه سایر مقالات طرح تضمین همچنان سوالی در ذهن شما مانده بود می توانید در جلسه آشنایی که با دکتر بهادری خواهید داشت این سوالات را از ایشان بپرسید. هر چند که تلاش کردیم به تمامی سوالات و موضوعاتی که در این چند سال دانش آموزان و خانواده هایشان از ما پرسیده اند در این مقاله ها به طور کامل پاسخ دهیم. مقاله های مرتبط را می توانید از لینک زیر ببینید.

مطالب مرتبط: 

جهت خواندن مطلب روی آن کلیک کنید.


فایل ویدیو :
ارسال نظر
نظر کاربران
نظری برای این مطلب ثبت نشده است.